vejenbilledskole vejenbilledskole vejenbilledskole vejenbilledskole vejenbilledskole vejenbilledskole vejenbilledskole

DRAGEWORKSHOP

Billedskolens Eftermiddag den 11. marts

og Billedskolens Fernisering den 25. marts
på Vejen Kunstmuseum

GRATIS adgang for alle

I 2022 år introducerede Vejen Billedskole Billedskolens Eftermiddag på Lindetorvet i Vejen. En dag for alle Billedskolens elever, hvor de kunne møde elever fra Billedskolens forskellige hold. Det blev til en rigtig hyggelig eftermiddag.

Til Billedskolens Eftermiddag arbejder vi med et fælles tema. Forårssemestrets tema bliver Drager, altså de der eventyrlige væsener fra Kina og fra fantasiens verden. Vi glæder os allerede til Billedskolens Eftermiddag den 11. marts kl. 13-16 for alle Billedskolens elever. Der vil være aktiviteter og hygge med gøgl og ildpusteri!

Vi mødes på Lindetorvet over Løvbjerg.

Mange hilsner
Sophus, Dorte, Lone og Jette

– Sæt også kryds i kalenderen den 25. marts kl. 14-16 til den store, festlige Fernisering, hvor alle interesserede er velkomne!

Mange hilsener

Vejen Billedskole

Efterårssemesterets tema var Under havets overflade. Her arbejdede vi med at lave flotte gopler i karton og silkepapir. Der blev fremstillet en masse flotte go-pler, som blev hængt op i loftet på Lindetorvet. Goplerne blev hængende til Ferniseringen, hvor forældre, søskende og alle andre der havde lyst, kunne prøve at lave deres helt egne gopler.